tokio hotel türkiye fan

tokio hotel türkiye fan klübü
 
Giriş yapAnasayfaSSSAramaKayıt Ol
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» Tokio hotel in yeni hali!
Cuma Ocak 08, 2010 9:29 pm tarafından <hrk>

» siteyi geliştirmek
Paz Mart 01, 2009 8:56 pm tarafından chatLaq!

» biliyor musunuz ?? :D
C.tesi Şub. 28, 2009 12:55 pm tarafından penqun!

» Tom'un sakladığı arabanın sırrı =)
C.tesi Şub. 28, 2009 12:52 pm tarafından penqun!

» Tom sevgililer gününü kutluyor =))
C.tesi Şub. 28, 2009 12:50 pm tarafından penqun!

» Tom'un felsefesi ^carpe diem^ nedir?
C.tesi Şub. 28, 2009 12:47 pm tarafından penqun!

» Lukas Hilbert ve Tom
C.tesi Şub. 28, 2009 12:45 pm tarafından penqun!

» Tomun blogundan 01.04.08
C.tesi Şub. 28, 2009 12:43 pm tarafından penqun!

» kanada'da bir türkün günlüğü
C.tesi Şub. 28, 2009 12:42 pm tarafından SıLa Y.

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Forum
Ortaklar

Paylaş | 
 

 kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
chatLaq!
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 302
Yaş : 23
Nerden : 483^ten
puan :
115 / 100115 / 100

Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Ptsi Ağus. 18, 2008 9:19 pm

bugün telefonlara bakmaya gittik içeri girdik her şey düzgün gidiyordu amuahaha hatta beğenmediğim telefon alınacaktı kop neyse satıcı eleman hoş-beş felan bende birden burada nokio hotel yok mu dedim! adam bana baktı baktı efendi dedi (zönk dicektim ama adamla fazla samimi olmayalım dedim amuahaha ) annem dürtükledi çaktım pardon yaa felan filan amuahaha dışarı bir çıktım allahım bir kopuşlardayım annem tokoi hotele takarsan telefonada takarsan olacağı bu dedi amuahaha

_________________
gel gel sarışınım gelll gel sana aşığım gelllllll!! x)



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotel-fan.your-talk.com
to(M)inel
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 153
Yaş : 22
Nerden : uzaydan xD
puan :
116 / 100116 / 100

Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Ptsi Ağus. 18, 2008 9:57 pm

ahaha xD kop nokio hotel oda güzel.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
chatLaq!
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 302
Yaş : 23
Nerden : 483^ten
puan :
115 / 100115 / 100

Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Ptsi Ağus. 18, 2008 10:47 pm

hohoho karıştırdın galiba bu benim amuahaha demiyorum geyik başlıyor amuahaha

_________________
gel gel sarışınım gelll gel sana aşığım gelllllll!! x)



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotel-fan.your-talk.com
..CraZy_OF_ToKiOHoTeL..
Moderatör
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 143
Yaş : 26
Nerden : yalova
puan :
112 / 100112 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Ptsi Ağus. 18, 2008 11:42 pm

azuhahahaaa amuahaha amuahaha nokio hotel süper yaa kopuşlardayımm Very Happy

_________________


ToKiO HoTeL FüR İmMeRRrr..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotelforum.creiforum.com/forum.htm
süm_&_cornetTOM
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 129
Yaş : 25
Nerden : tom nerde ben orda...
puan :
483 / 100483 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Salı Ağus. 19, 2008 12:02 am

yaa kop amuahaha bende bi kere abime googledan istediğim tel.u göstericektim arama çubuğuna 'nokio h' yazdım H yazarkene kendime geldim sildim hemen. ama abime yakalnmışım kop abimde eli nokia da aklı tokio da vahh kardeşim vahh dedi ya koptum orda kop deli1, deli2 .. (sıradaki kop )

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
to(M)inel
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 153
Yaş : 22
Nerden : uzaydan xD
puan :
116 / 100116 / 100

Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Salı Ağus. 19, 2008 12:29 am

chatLaq! demiş ki:
hohoho karıştırdın galiba bu benim amuahaha demiyorum geyik başlıyor amuahaha
eveğğt xD yaşasın geyik.bişe dicem ben eveğğtt diyorumya yazıldığı gibi okuyun daha heyecanlı değişik bi evet oluyo kop
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
-bill-ge-
çaylak!
çaylak!
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 102
puan :
6 / 1006 / 100

Kayıt tarihi : 07/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Salı Ağus. 19, 2008 11:16 pm

azuahhah nokio hotel amuahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.tokiohotelcrazyfan.benimforum.biz
chatLaq!
Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 302
Yaş : 23
Nerden : 483^ten
puan :
115 / 100115 / 100

Kayıt tarihi : 06/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   Perş. Ağus. 21, 2008 12:40 am

arada oluyo alıştın karıştırıyorsunuz herhalde bu benim yaşasın geyik horayy

_________________
gel gel sarışınım gelll gel sana aşığım gelllllll!! x)



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tokiohotel-fan.your-talk.com
TOMbill'im
yeni fan!!
yeni fan!!
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 30
puan :
9 / 1009 / 100

Kayıt tarihi : 20/08/08

MesajKonu: Geri: kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!   C.tesi Ağus. 23, 2008 6:07 pm

zuhaha koptum ya süpersiniz kop amuahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
kafanı telefonla ve th ile bozarsan sonu bu olur!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sonu ''on'La biTen keLimeLer!!
» BUGÜN ÜZÜLMEK YOK...
» Salih Müslüman Nasıl Olur
» Ebru Gündeş'in An An Beyin Kanaması
» ÜREME VE ÇEŞİTLERİ

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
tokio hotel türkiye fan :: tanışma :: kişisel-
Buraya geçin: